lördagkväll

ojoj va klockan rinner iväg!
Idag har ja sovit... o sovit.. o ätit lite.. o sovit lite till..
ungifär så, ganska seg dag faktist ;)

Ja steg upp från sängen vid 18, tog en långdusch på 45 min o sen kurade ja upp mig i soffan o såg del 10 av Julkalender, riktigt mysig är den faktist!
Sen efter de, vid 19 så la ja mig i dendär underbara sängen <3 o såg på Dina, Mina och Våra Barn, haha den tkr man om! kommer nog känna igen mig i den sen, fast ja ska iof bara ha 13 barn ;)
o när ja låg där så passade ja på att test-designa mitt nyårshalsband, de blir nog riktigt snyggt I think! :D
o tiden bara rann iväg, är ju redan 20:31 nu :o

o nu ska ja stoppa ngt i magen, vi hörs nog senare

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback