Min julklappslista 2011..


hihi här har ni en lista på de ja önskar mig, o de är många så ni vet vad ni sla kunna välja på xD
kläderna o sånt behöver ni inte bry er om, de ä där för att min familj/släkt ska se de ^^
o allt ligger inte över 200 :- sträcket! De flesta ligger under 100 :-
* Tofflor - Hemtex 149 :-
* Sminkväska x 2 - H&M 50 :-
* Concealer - kanske svårt att se vilken färg ;)
* Foo Fighters senaste skiva - Åhlens runt 150 :-
* Filmerna - Stefan och Krister, Norweigen wood, Trassel, runt 150 :- 
* Ringen m två händer - JC runt 50 :-
* Halsdukar - H&M runt 100-150 :-
* Smoothie & Soppbok - Lagerhaus runt 100 :-
* Kudde "Live what you love" - Lagerhaus runt 100 :-
* Halsband "lucky lucky lucky belive" - Guldfynd runt 100 :-
* armbandssmycken - tog bara med några så ni vet hur dom ser ut, önskar mig massvis med sånna! runt 100 :- på Guldfynd, finns på Glitter oxå!
* Klocka - 150 :- på UR&Penn
_________________________________________________________________________________________

sådär ungifär, nu vet ni lite ;) ja blir glad för de mesta men detta är ngt ja verkligen önskar mig just nu!
Och en timmes ridtur på Wässlan.<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback