Onsdagseftermiddag-kväll


heyhey, godag på er!

och äntligen har jag lov, som jag har längtat!
Avslutningen va kul, riktigt najs faktist!
Och vi hann med 11 bussen oxå, så nu skulle ja egentligen sitta på 511 påväg hem men nejdå! ;D
Och lite snö är de hemma oxå, det var SÅHÄR mkt snö på vägen till Strömma;

as mkt! och hemma är de bara puder - dåligt!!
man vill ju faktist ha snö på julafton ;)
för att se de possitiva så får vi sol iaf, då blire nog att fota kusinen och hennes häst :)

Vid halv 4 drar ja mig mot stan och träffar Eve och Freja, för vi ska gå på Lisse o ha en massa mysig dag!
Om jag någonsin ska bli frisk ska ja komma ifrån hemmet så mkt som möjligt, och vara med dom jag trivs bäst med - vännerna!

Detta innebär att jag kommer nästintill stänga av mobilen helt - okey inte stänga av men kmr inte svara på sms om de inte är ngn som vill göra ngt lr om ngn ringer, nu vet ni de att jag inte kommer svara.
mobilen bara förstör mig innefrån o påminner mig om allt, bäst att låta den ligga då så ja kan laga mig själv mentalt och fysiskt!

Nu vet ni de iaf, för till flytten ska ja vara delvis frisk och se livet ljust igen!

Nu ska ja ut o gå en sväng tror ja innan ja drar mig mot stan,

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback