5 dygn..

haha bild från när alex var nyfödd, snyggve man va då!
nu tänkte ja sumera min vecka, som varit awesomeness!
Måndag: knät värkte som fan, ja kunde knappt gå o de var nära att ja åkte hem, men nejnej, här ska kämpas! ja o Disianen hade lika kul som vanligt, och ja klarade hela dagen, wohoo!
Tisdag; var med på en lektion, ganska onödig dag egentligen, haha! men efter lunch då ja inte fick rida så drog ja till Ester o hälsade på min mest saknade klass, och dom var glada att se mig! gud va saknade dom är, fick nästa tårar i ögonen, haha!
Onsdag: kryckhoppning! första o enda dagen ja hoppade på kryckor! fyfan va jobbigt! men de gick ju bra tillslu, o ja ledde kalvar trotts mitt knä, de va allt mysigt!
Torsdag: började sent, underbart! sen tre lektioner, ganska chill!
Fredag: kort dag, o den avslutades hos kuratorn, alltid lika roligt att prata, pratglad som jag är, haha! + myskväll hos lisa!
Lördag: träffade Eve på stan en stund, mysigt som fan o köpte lite kläder oxå! alltid bra att ha!
Söndag: packa, packa, packa, glott film, ätit god mat, lussekatter o badat bubbelpool, alltid lika mysigt! härlig avslutning på en awesome vecka! Nu är jag sjukt tagagd för Strömma nästa vecka,
5 dygn med världens bästaste människor, kan de blir mer fulländat? nej ja tror inte de!
pappa kör in imån, så kan sova liite längre!
Love xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback