äntligen..

    
Kampen om moroten!

heyhey!
en jätte härlig dag på Strömma med världens bästa människor!
biologi, frissering av hästar(dvs Lillebror) o traktorkörning som sista lektion, riktigt härligt!
Tog en skogstur med släpet, riktigt mysigt o stuttsigt, haha!
Men de var allt sköjj ändå! :)
Sen missade vi precis bussen, KUL!
Så snodde en data o bloggade lite där o intog min favoritplats, fönstret ;)

Imån är de sovmorgon till 12:20, blir as najs o skönt!
Sen får vi våra datorer efter oxå, då blire mer bloggning på skoltid kan ja säga!

Nu blire mys med filt o tv tsm med min mor,

Love xx



för att allt är bättre hemma. :) så ska fortsätta studera där. och hemma kan jag tävla med min häst också, denna skola ligger ju 40 min hemifrån så har ju en bit hem. :(

2011-11-10 // 00:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback