Drömmen som blev mitt helvete - P r o l o g

P R O L O G

"Nu sitter jag här, funderar på hur jag ska börja. Det finns egentligen så mycket att säga som jag inte riktigt får fram. Med flätor i håret, dålig musik i högtalarna och höga tankar som snurrar runt i huvudet, men som inte kommer fram på pappret. Tittar nu på nästintill ett helt tomt papper, vet inte hur jag ska forulera eller skriva. Det känns hemskt. Allting säger bara stopp, ingenting kommer fram och vill bara att allting ska släppa, ingenting ska finnas kvar. allting har bara släppt. Som tyngdkraften om man släpper en boll. All livslust som fanns där en dag, är helt plötsligt borta. Det känns hemskt, rent ut sagt för jävligt. Man vet inte vart eller hur man ska ta sig till. Man vill bara hitta tillbaka till dedär lilla, dedär som man hade förut. Dedär lilla som gjorde mig trygg. Detta är historien om mig, och mina dumma val jag gjorde mellan 2009-2011."

- Michella Molander, 2011

Detta är min självbiografi som jag håller på att skriva, för att kunna rehabilitera och återse allt jag har mått dåligt av i 4 år. Nu när jag mår bättre, börjar träna regelbundet o äta mindre godis börjar ja komma tillbaka, till dedär som jag hade förut. Detta är somsagt bara en prolog (som jag säkerligen kmr göra om ett x antal ggr) o detta är vad allt ska handla om, kommentera här lr facebook om ni vill läsa mera! 

Love xx



» Hanna

Jag vill läsa mer!

2011-11-19 // 09:43:27

Jag vill läsa mer!

2011-11-19 // 09:43:57

Mera! ;)

2011-11-19 // 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback