ev byta blogg

precis, som det står.
Har pratat med pappa o nu har han sagt att jag har en egen hemsida, egen domän.
www.michella.se - det är jag de!
om ni undrar ;)
kommer troligen starta upp den istället, då pappa betalar för den en gång i månaden, lite onördigt att ha ngt som ändå bara får stå ;)
Hursomhelst, detta bllr nog inte förän i jul kanske då vi ska fixa allt sånt o har tid, så ni behöver inte oroa er, säger till låångt innan jag byter ;)
Hursomhelst, nu har ja prövat den nya iPaden, den är as cool! den kommer ja ha kul med på dom långa resorna i bilen! ;D
Ska snart sova, pappa kör hem mig tidigt imån o så ska ja ju till tandläkaren kl 11:00, yeah va kul! lr inte..
när mamma kmr hem så drar vi till Banken o fixar mitt bankkort, de har ju slutat fungera, den jävla skiten! så nu känner ja mig som en liten fågelunge som tigger mat från föräldrarna..
Nä nu ska ja inte sitta här o tjöta mera, vi hörs!
en väldigt trött tjej.. *gäsp*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback