godmorgon!

godmorgon!
japp, knät är på bättringsvägen så ska ta en promenard sen så ja får sträcka ut de ordentligt, då kmr de allt bli som vanligt igen ^^

hade somsagt en trevlig kväll med mina fina vänner, förutom att filmen var rätt dryg men de fungerade, den va rättså rolig mellan varven iaf!
Nu sitter jag här i min gråa ziprall o ser ut som en mumintroll, jätte snyggt..!
men mysigt är det allt!
såhär står de på dagens schema:
- Ringa pappa - CHECK!
- Ringa Hejo
- Gå ut o träna
- Skriva på "Drömmen som blev mitt helvete"
- fixa ny design till www.michadesign.blog.se
- göra klart smyckena till Jossan + börja med julsmycket o ev några julklappssmycken

Jaå detta står på dagens schema, o imån händer de nog inte direkt mkt heller, lite plugg ska ja försöka hinna med oxå.
ska försöka göra några fler inlägg under dagen, så håll utkik!



Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback