Morgon

morgon!
klockan är strax 11 och ja vet inte riktigt vad som händer idag, ska kanske ner till Banken o fixa mitt bankkort så jag får ut pengar o kan köpa smyckesgrejer.
Eller så stannar jag hemma och fixar julklappar åt släkten/familjen.. hm..
o så ska ja nog ta en promenard, har ju faktist varit duttig o gått 4,5 km hela veckan typ ;)
Pappa kommer iaf och hämtar mig sen ikväll o vi ska ut och göra något, blir lite mysigt.
Sen ska jag oxå fixa en Header åt säljnings-bloggen www.michadesign.blogg.se


Annars händer det inget speciellt i mitt liv, just för tillfället. 
återkommer säkert med mer info om min dag, haha! 
Hejdå!


cool bild på fyrverkeier från Gotland 2011 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback