härlig dag!


Shoo!
Blev ingen blogg:ning igår då ja inte orkade o kom hem typ sent o dog framför tv:n istället, hähä!
Så nu får ni ett inlägg o de kmr komma mer med tiden då vi får egna datorer av skolan o så kmr headern o allt ändras, håll ut bara!

Idag var verkligen kroppen seg, gick upp sesådär 20 min innan ja skulle gå till bussen men hann med den iaf! duktig som jag är!
Första lektionen, Biologi-prov o de gick grymt bra!
trots att ja gissade på inprincip alla C-A frågor xD
Sen efter de, praktiskt i ko-stallet + kalvledning.
o ja älskar min underbara lilla galna o vilda tjurkalv som drog iväg med mig ett x antal gånger o sparkade mig ett x anatal ggr <3
Efter den gaaalna turen så blev de massa mys o borstning av dom stora kossorna som bara ville mysa o pussas.. hihi!
o sist men inte minst veckans höjdpunkt, TRAKTORKÖRNING!
De va as kul! förutom den lilla incidenten då ja råkade nästintill fastna med pallen i lyftarmarna o kom inte loss, hähä! Men jag lyckades ta mig ur!
o så testade ja köra en liten blå Ford, men den tkr vi inte om, ush heller!
o sist men inte minst försökte ja backa med Case:rn, men de gick ju sesådär så nästa gång ska ja träna på att backa rakt så ja klarar traktorkörkortet!
Men de ska nog gå bra, o mitt liv går alldeles utmärkt perfekt idag.
Kan du inte göra så varje dag? :D

Imån börjar ja 12:20 o stannar på Strömma hela eftermiddagen då det är Halloween(Clear round)-hoppning och några i klassen ska vara med, de ska bli najs! 

Nä nu ska ja sätta på de sista avsnitten av Robin Hood och sen sova tror ja, vi hörs!  
BTW så lägger ja upp 2 bilder, den ena från idag o den andra för några veckor sedan!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback