Micha.. de är ja de!

Heyhey!
Ja, antar att ja ska berätta om mig själv nu så ni vet vilken blogg ni följer.
Heter Michella, kallas Mich/Micha och är 18 år.
Mitt liv består just nu av Häst, Hästar och ännu mera Hästar.
Jag går på Naturbruksgymnasiet Strömma inrk Häst, hähä (a)
hm.. va ska ja säga mera..?

Är en stooor medeltids-nörd, älskar medeltiden, medeltidsfilmer/serier o allt som handlar om medeltiden, hähä!
Jag är oxå smyckesdesigner, men om du är intresserad av det och se vad jag gör, så ska du besöka [email protected] där jag har alla smycken jag gör och man kan även specialbeställa, det gör du om att mejla mig på [email protected].

ja, de var la lite om mig.. haha heeelt ointressant.
och som grädde på moset får ni en egobild på mig!
Hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback