2 April

godag på er läsare!
nyduschad och Håkan i högtalarna nu inne på rummet!

Har varit rätt seg o dryg hela dan, så de var skönt med en dusch så man känner sig som en ny människa igen!
trotts denna sega o dryga Micha idag så har dagen flutit på rätt bra, lätt o smidigt.
två lektioner, matte med världens bästa pettson och sen case-prov i hästhållningen!

så ja, de har väl inte hänt mkt annat i mitt liv idag än att pappi körde mig, så ja kom precis när ja började, bra på att passa tider är bara förnamnet ;)
men morgonen var riktigt seg, då ja satt i soffan o såg på tråkiga program när de inte var ngn hemma.. menmen, ja överlevde ju!

så nu ska ja ta itu med pluggandet, som består av matte, TK och idrottsteori..
kulkul, vi hörs!

BTW, till er som skriver anonyma kommentarer
På min header står de "Internatliv, matproblem och svår ångest", vad tror ni då att min blogg handlar om?
Juste, min hälsa, mina problem med mat och ett påfrästande internatliv.
Då tycker ja inte att ni ska kommentera elaka o anonyma kommentarer, för de är bara omoget o barnsligt, men fine, ni får gärna göra de. men de ändrar inte mitt sätt att skriva, för att ja bryr mig inte om att ni tycker att ja klagar mycket. För jag har inte bett er att kommentera eller kolla min blogg överhuvudtaget.
de är min blogg, o ja skriver vad jag vill!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback