21 April

goeftermiddag på er läsare!
Ja, vart ska ja börja nu då, hm..
Man kan ju alltid börja med att ja tog en senare buss, hihi men kom till pappi vid halv 11 tiden!
smidigt o snabbt gick ja igenom lägenheten o såg till att allt såg rätt till.
pappi hade lagt en nyckel, taggen och 150 kr i en plastpåse under min kudde, så de vart lätt att hitta!
Sen tog ja upp all post o passade på att vattna blommorna när ja ändå var där.
Sen vid 11 lämnade ja lägenheten o begav mig neråt mot Göteborg för en mellanlandning o sen vidare med bussen mot partille, där ja snabbhandlade inför kvällen o hann med bussen 12:06 home!
När ja kom hem gjorde ja en go lunch, tonfisksallad fick de blev denhär gången.
o sen har ja inte gjort så mkt mer, ätit middag, hamnat i paltkoma och spelat lite sims innan datan dampade totalt..
Så ja, bara för att ja skrev de nu så ska ja nog spela lite mer sims, o göra en go smoothie!

Pussar!


Hej, fin blogg du har!

Följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-21 // 19:25:19
» My

Missat vad jag gjorde idag? Kika in och se en Sneek peeak på den eventuella nya hästen... =) Kram M

2012-04-21 // 21:08:33

hej, sjukt fin blogg!

Kolla gärna min, http://fffilippaslife.bloggplatsen.se :)

ha det bäst tjejen! Kram ♥

2012-04-25 // 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback