gomorgon

gomorgon på er bloggläsare!
Sitter justnu på bordet i rummet, o ser på EUS, lixom bara för att ;)

La mig ganska sent igår, men inte jätte sent så är inte direkt supertrött då ja gick upp vid kvart över 8 - älskar sovmorgon! :D
Vaknade dock med världens värk i sittbenen och höfterna sen sittsträning igår.. haha!

klockan börjar snart slå 09:20, o då ska ja ta mig till kuratorn för en tid.
o sen har ja mentorstid, lunch, teoretisk djurhållning & matte - ingen direkt rolig eftermiddag..
men ja har lyckats klara mig tidigare så de får ka försöka med nu oxå :)
o så blire självständighets ridning på Cocktail nu i eftermiddag oxå, o då ska ponnyn allt gå i form! :D

Nu ska ja se klart o sen sminka mig, pussar!


Snygg regnbild från Strömma igår, som Almina tog!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback