Internatlivet är toppen!

heyhey på er!
sorry att de inte blev något inlägg alls igår, ja hade helt enkelt för mkt annat att göra.. haha!
Älskar mina strömmavänner, dom är verkligen helt underbart bäst!!

Igår, förutom att gå i skolan 10:20-15:50, blev ja o Almina påtvingade att spela brännboll, med jeans och stålhättor.. haha de va en upplevelse att springa i de kan ja säga.. haha!
Men 1:or + en 2a utklassade 3:orna med 92-64 - HÍHIHI!
Och sen efter kvällsfikat hade vi riktigt roligt med prat, bus och massa mys med dom allra bästa!
Älskar för tillfället mitt internatliv till tusen!
Fast inatt blev de inte en lyckas sömn..
Bella fick för sig att hon ville sova hos oss, då Svenne fick för sig att sova hos Helena så ja, Bella har sovit i skarven mellan mig o Almina, haha!
Men precis när vi la oss, kom de en massa folk o skulle störa..
vid halv 2 så började emma prata i sömnen, och precis efter de knackade de på dörren och då skulle svenne ha tbx sin nyckel.. såå segt!
Men efter de har de inte hänt mkt, inte ja va minns iaf ;)

Och imorse hade ja sovmorgon, så sjukt underbart och börjar inte min först och enda förmiddagslektion förän 10:20 - hihih!
Emma mådde inte direkt prima nu imorse, så hon skippade första lektionen och vi gick för att släppa ut hästen hon o Josefine har här nu medans 2orna är borta på praktik!
Adina, som hon heter, är en PRE, född 2007 och väääldigt bortskämd.. haha de tkr ja inte om! ;)
Och när vi ändå var i stallet så gick vi in i skolstallet o ja fick pussa på min lilla novis, hihih en morgon puss!
Och så fick lambisarna och baggarna lite kärlek oxå i morgonruschen!

Så ja, man kan ju säga att vi nyss kom in och nu sitter vi här, med varsin kopp varmt och värmer oss, snöäckligt ute oxå.. orkar inte mer äckelsnö!
ah, men nu vid 09:20 har ja en tid hos kuratorn, så funderar på om ja ska fixa mig och sen gå bort dit, ah så blir de nog :)

Pussar, hoppas ni får en grymt bra dag!


btw, har inga nya bilder på denna datan.. alla ligger på den stationära datan hos mamma, så ni får helt enkelt nöja er med lite andra bilder ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback