Långfredagen

heyhey mina fina läsar-vänner!
känner mig ganska tom och allmänt seg o lite smådepp nu.. vet inte riktigt varför, men men, de kan inte hjälpas!

de har bara varit en seg o tråkig långfredag idag.
ja har sovit, tvättat en maskin tvätt, pratat med bästa vännen o pappi, bakat grunden till cupcake's:en och sovit.
de är som en vanlig ledighetsdag-kväll, för min del!

känner redan nu att ja saknar dom fina kvällarna på Strömma, med dom bästa människorna..
haha hur ska ja klara 9 dagar till?
nä men ja får väl klara mig, de gör ja ju alltid av ngn anledning..

De blir en tidig kväll idag, ska faktist gå o fixa mig nu, sen ska ja se på de senaste GoT avsnittet, o sova.
gonatt o puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback