Påsk 2012

Nikon D3100 + Nikkor 18-55
____________________________________________________________________________________________
Ja, idag var de då påsk.
heelt onödig högtid enligt mig, men den har väl någonnytta antar ja eftersom vi firar den.. haha!
Detta året's påsk firade ja hemma, hos mamma och de har varit en slapp dag från morgon till kväll.
Inget speciellt som hänt, fick en chokladkanin och 500 kr - den går direkt till sparbössan sommaren-2012!
Så ja, har inte direkt mkt mer att berätta.
har iaf bestämt lite träffar med olika vänner,
Imån ska ja träffa Bästa vännen, o vi tar en tripp till stan för att ja måste hämta en laddare till min kamera som ligger hos pappi.. hihi!
och på onsdag ska ja träffa Evelina i kungsbacka o vi ska ta en tripp till Fjärås o hälsa på våran sjuka Freja, så vi tänkte göra henne lite glad med godis, chips o go dricka, kanske en film oxå?
Sen har ja inte direkt bestämt mkt mer, utan tar dagen som den kommer och gör de jag känner för.
men imån måste ja börja tvätta den Strömma-högen som bara växer o växer..
så den ska bli tvättat, upphängd o bli satt i lådor!
Strax tänkte ja sätta på en bra film o bara slappa resten av kvällen tills ja somnar, pussar!
tänkte visa hur påskfin va kände mig idag, även fast de var den gamla vanliga skjortan ja snott av mammi, ett vanligt vitt linne och mina nya svarta Levis-jeans!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback