tvär-dag

heyhey på er!
hoppas ni är gladare än va ja känner mig just nu!
Fast vad annat kan man bli när de är grått, äckligt och regnar på tvären..

Men ja trottsade vädret o drog ner till allum med mamma, för att inhandla lite grejer som ska med till Strömma imån.
o nu undrar ni säkert varför ja ska dit imån, o då kan ja säga att ja ska sova med Emma där.
Då hon jobbar hos fårisarna mån-ons och inte mår sådär jättebra, därför ska vi träffas på tisdag o ha en myskväll efter hon har slutat.
måste dock komma därifrån tidigt innan lärarna kommer o ser mig..
då ja inte egentligen får sova där, men vissa regler måste man få bryta, tycker jag!
Så ja, där fick ni en förklaring!

Annars har ja väl inte gjort mkt idag, gått runt i min gråa kroppsdräkt o bara slappat, spelat sims, ätit lite o sånt.
Är lite småtung i huvudet o ganska deppig, dock ingen ångest - än.
Så ikväll ska ja bara slappa ännu mer, glo tv o bara försöka leva, trotts min "javillintelevamera"-het!

Pussar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback