12 April

heyhey på er läsare!
hoppas ni haft en trevlig dag, för ni kan ju inte direkt ha en sämre än min..

de enda som var bra med denna dag, var väl att ja o Disa har pratat ut och de känns bättre mellan oss nu.
Dock får vi prata mera nästa vecka, då den bussen ja skulle med kom precis när vi pratade seriöst.
och då tar vi en ridtur ut oxå, så vi är ensamma!

Jag har, som ni märkte, varit på Strömma - IGEN!
haha nä men var bara där 1,5-2 timmar idag, fotade lite och såg på de nya fölet, som fått namnet
"Doris Diamant" - vilket va de fulaste namn dom kunde hitta på, haha!
Men hon är söt iaf, ni får lite bilder i ett annat inlägg!

Så jag var hemma vid 14:30-tiden redan, åt en snabblunch och sen gick ja ut för att gå i någon timme.
utan klocka, mobil eller kamera, skönt att inte vara uppdaterad hela tiden!
Så imån ska ja göra samma sak, dock ska ja ta bussen upp till Kåsjön o gå runt där, o sen gå hem.
Så de blir några km imån oxå ska ni veta!

Påväg hem plockade ja oxå hem en buket vitsippor - finns de något vårigare än de?
nä jag tror inte de!
Och så bad ja mormor ta en bild, så här får ni den:



Resten av kvällen har ja bara slappat, så lat är jag!
Och strax ska ja besöka sängen, men först inlägg där bilder från dagen sätts upp!

pussar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback