13:59

Godag på er, läsare!
Nu har ja börjat min älskade skola, eller tja. Älskade o älskade, men mitt älskade internat! Skolan kan ta sig, iallafall nu.. haha!
Men de känns iallafall skönt, att rutinerna har kommit igång. Och så har ja ju fått träffa domdär bästaste!

Var i skolan tidigt igår, ca 09:20 o fick rumsnyckeln. Besökte rummet, slängde in alla grejer i rummet o sen ut för att träffa dom finaste jag vet!
åh vad jag har saknat internatet, de var riktigt roligt att träffa dom!
Gick två lektioner och sen slut.
Tog en promenix till Sätila och Lygnern för lite slapp och bad.
På hemvägen så tog vi en snabb tripp in till Carlsson's och köpte frukt och dricka - välbehövligt!
Och sen röj hela kvällen, massa prat och mys med dom bästa!
somnade vid 00.00 någon gång.
 
Gick upp vid 7 tiden, blev ingen idrott för min del pga tandvärken. Fast de går bättre nu iaf, bara nattetid gör de ont.
Sen har ja o Emma friserat Ådi, ryckt man och finputsat lite på honom!
Nästa lektion blire mera bad på honom! :)
Så nu vid 13:20 så slutade vi Hästkunskapen, och för dagen.
 
Ikväll så ska vi till Sätila igen, mera frukt o imån blire hemgång!
eller jag ska ju till pappi men aja ;)

Nu ska ja springa ner till stallet o se när de nya ettorna rider!
 
röjbild!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback