27/8

Go'eftermiddag!

Hoppas ni haft en trevlig måndag på jobbet/i skolan. Fast måndagar är ju ingen hitt, men man får kämpa på så gott som man kan, även i svåra situationer.
De har jag fått känna på idag!
När ja stod o putsade på fina Cockan så kände ja en halv panikångestattack komma över mig. De är ju inte direkt de bästa läget när man ska rida o framförallt - träffa dom andra.
Men jag min ridlärare kastade upp mig barbacka, hann till skogsbrynet och sen kände ja både illamående och en panikångestattack, där jag knappt kunde andas normalt.
Så ja vände Cocken för att gå tillbaka, och skrittade med ridläraren som var ute med sina hundar. Mycket mysigare än att sitta halvt gråtande och haft panikslagen med en grupp människor.
 
Har mesta dels tagit lugnt nu, varit o fotat i hagen, tagit en sväng till ridhuset o kollat dom som red.
Så de känns mycket bättre nu, ett tag till iallafall.
 
Imån väntar en 07:50-15:50 skoldag med ENDAST teorilektioner. Riktigt segt måste jag säga.. Men sen kl 17:00 så ska jag o Almina rida höstens första Hanna Bergenkull-ridning.
Hoppas de kommer gå så bra som de gjorde förra terminen!
 
Ska fixa några tidsinställda med bilder jag har att visa, medans jag går i den tråkiga skolan i flera timmar.. haha!
Puss ♥
 
Dagsfärsk på mig o Novis i hagen - han är finaste ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback