Nu är jag tillbaka - delvis

Hey på er, era finingar!
Nu tänkte jag ta och börja blogga igen, efter nästan 4 veckor's regelbundet uppehåll. Jag känner mig fortfarande inte direkt på topp, men alla har vi våra topper och bottnar i livet. Så jag ska iaf försöka blogga några gånger i veckan, helst varje dag. Men räkna inte med någon såndär "DUNDERBOMBNING" av inlägg, för de orkar jag inte skriva.
 
Men detta har hänt sen vi senast hördes av:
 
- Varit hos pappa till och från.
- Färgat håret riktigt rött.
- Besökt min fina vän Almina i Frillesås med alla hennes djur och släktingar.
- Övergått till hel vegetarian igen efter Åland-besöket.
- Varit i sommarstugan på Åland.
- Träffat mina Roomie's.
- Shoppat på Ullared.
- Träffat underbara människor på Kungahälla.
- Varit på Lotta på Liseberg x 2.
- Träffat Annie & Svenne på Liseberg
 
Sen resten av tiden har jag bara slappat, försökt bli frisk från allt som stör och förstör mig. Inte för att jag känner mig bättre nu, men de blir nog bättre när skolan och vardagen kommer igång, så man kommer in i vanliga rutiner igen.
 
Ikväll så ska jag plus 3 till gå på Lotta på Liseberg, säsongsfinalen så jag och Mala (Bästis's lillasyster) var och hämta 4 sittplatsbiljetter imorse. Nu börjar de dock dra ihop sig, ser ut att bli regn.. menmen, de får man ta när man bor i Göteborg!
 
Imån morgon har jag en akuttid hos tandläkarn, då jag har börjat få ilningar och värk i min söndriga visdomstand. Så inatt har jag sovit ca 20 min åt gången i 9 timmar. Om jag har riktigt tur kanske dom tar bort den redan imån, för de gör riktigt ont stuntals!
Annars så börjar jag skolan på Onsdag, saknat dom fina strömmisarna! ♥
 
Har inte så mycket mer att säga, att jag ska skriva en utvärdering av mitt och Almina's besök på Kungahälla och visa vad jag köpte på Ullared.
Hoppas ni får en mysig kväll, för de ska jag ha tillsammans med de goa Göteborgarna på Liseberg! ♥
 
Röda håret!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback