10/12

Go'kväll på er!
Min dag har varit totalt upp och ner.
Vissa sekunder skrattade jag och hade kul, andra sekunden var jag ledsen och förbannad på allting.
 
Jag börhade min dag halv 7, tog bussen halv 8 och kom till skolan 9:17 utan problem eller några större problem. Hade min första lektion, mentorstid 10:17 och sedan lunch.
Efter lunch var de naturkunskap, med inrk människan och idag pratade vi om kärlek. De kommer bli intressant detta ;)
Åkte iväg med min kurator till psykologen vid 13:20, brummade igenom skogen fram till Partille och när vi väl kom fram kände jag bara stress, stress, stress. Ta mig härifrån och låt mig bara komma bort. Jag vill inte detta. Adrinalinet pumpade och rädslan var riktigt stor. Jag ville inte detta.
Mot alla tankar, känslor och odds gick jag in i hennes rum och där pumpade adrinalinet ännu mera. Jag ville inte vara där, visste inte att jag hör hemma där.
Men jag försökte vara så öppen som möjligt.
Grät, skakade och ville bara försvinna.
Rädslan för detta var större än vad jag kunde ana från början..
Jag klarade iallafall, justnu känns de skit men de blir nog bättre sen när allting har lugnat ner sig.
 
kom tillbaka vid 15:30 och har sen dess hunnit käka middag, varit i sätila, varit med Annie i hennes stall och nu har jag landat på rummet.
Ska nu tillbaka till storgården och träffa folk.
Så ja blir på bra humör igen!

Puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback