15/12

Jag vet inte hur länge jag blir borta, utan slänger mer eller mindre in ett inlägg då och då, istället för att känna känslan att jag måste att blogga. Detta är min fristad som jag inte ska känna några måsten till.
 
Idag var de shopping med bästis som stod på schemat.
Inhandlade nästan alla julklappar, har en sak till bror kvar, låtsasmami, farmor och farfar, papi och mormor. Men mormor's så måste jag beställa, så jag och mami lägger ihop så de blir en present ihop!
Annars inhandlades ett par nya skor i min samling, mina nya älsklingar.
 
 
och ett supersnyggt nagellack:
 
 
Kände att jag måste få skämma bort mig själv lite nu när min vecka har varit så kass..

Hade hursomhelst massa prat med bästis, och Göteborg visade sig på sitt bästa väder verkligen!
Snö, slask och lite regn..
Vi hade iallafall en sån dag jag kände att jag behöva, en dag där jag kan prata ut med någon som jag vet lyssnar och stöttar mig.
Tack, världens finaste ♥
 
 
 


» LinnJ

Härligt med sånna dagar! (:

Svar: jotack, sånna dagar behöver man :)
Micha

2012-12-16 // 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback