19/12

Go'kväll, läsare!
Kände för att kanske uppdatera lite nu ikväll, då ni inte fick något inlägg igår.
 
Igår var jag uppe i stallet och red Kossa, mer får ni i ett annat inlägg.
Hade rätt så mycket ångest igår oxå, mycket tankar som flög vilt runt i huvudet på mig och vaknade upp helt förvirrad av allting som hänt. Hatar verkligen när ångesten slår till och smärtans slag slår mot mig. Men jag klarade mig utan att ta tablett, vilket kändes skönt!

Haft lektioner hela dagen, dock inga ansträngande så jag drog till mitt fina Göteborg efter skolan för att fika med min fina vän Lisa. Eller de blev en middag på ett mysigt cafè. Är fortfarande proppmätt efter den salladen, haha!
 
Efter de så tog vi vårt pick och pack för att inhandla de sista julklapparna och sen åkte jag hem och landade här på strömmamarker igen kl 21. Hade en snabb julklappsbyte med roomie'sarna och tack så mkt för presenterna!! Och nu är jag i jossan & annie's säng.
 
Hoppas ni haft en mysig dag, puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback