22/12

Go'kväll på er!
Fick med mig bästis ner till allum idag, även fast hon hade massa annat att göra!

Försökte hitta en ny blus jag kan ha till min juloutfit, men hittade ingen så får försöka hitta något annat som jag har hemma, att ha på mig till jul!
Köpte iallafall med mig smyckesdelar som jag ska ha på mina julsmycken och fick lite kvalitèts tid med bästis. Så de vart bra de!
 
Annars så har jag inte gjort mycket.
Imorgon drar jag till min papi för att fira jul med hela tjocka släkten på julafton.
Eftersom min kamera är sönder så ska papi titta på den, så kan jag få låna hans under tiden!
Har man världens bästa pappa, så har man! :)
 
 
 
Saknar kärlek, värme och närhet av någon som älskar mig tillbaka..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback