4/12

Go'kväll på er!
Denna dag har varit precis lika jobbig och tuff som de andra dagarna. Dock lite extra tuff denna dag.
 
Började min dag med Entreprnörskaps arbete, en av veckans tråkigaste lektioner.. och efter de två timmarna gick jag till kuatorn. Att de ska vara så svårt att äta normalt. Ush, vill bara slippa detta nu.. alla anledningar varför jag inte ska äta och berömma mig själv i dessa situationer.. mår dåligt när jag tänker hur jag behandlar mig själv!
Hade sen en redovisning i Djurens biologi och Svenska x 2. Så inte någon direkt märkvärdig dag, utan en vanlig tisdag i mitt skolliv!
 
Efter skolan har jag hunnit äta middag, varit uppe i ridhuset och longerat Rosa, fotat när Hanna red Rosa och ryckt lite man på Tjocken. Dock höll mina fingrar på att frysa ihjäl, så jag fick gå in.
Resten av kvällen ska jag tillbringa i storgården, förhoppningsvis får dom upp mitt humör!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback