5/12

Go'kväll på er!
Vet inte hur jag ska börja detta inlägg. Men ni kan ju gissa hur min dag har varit utifrån de övriga inläggen senaste dygnen.
Jag är sjukt pressad, stressad och har mycket ångest nu för en massa olika saker. Mitt liv är helt upp och ner, ingenting fungerar verkligen.
 
Hade sovmorgon till 10:20, så vaknade runt 09:30. Riktigt hungrig.
Hade matte, lunch och sen gick jag direkt till stallet för att fixa Cocktail till programridningen vi hade idag. Har ingen kommentar på de och bilderna kommer inte komma upp. Så ni kan fatta hur dåligt de gick. Ville bara lägga mig ner på hästhalsen och gråta. Då blev pressen alldeles för stor.
 
Efter de har jag hunnit äta middag och varit i Sätila med Emma & Hanna för att köpa godis. Som jag dock egentligen inte vill ha nu..
 
Och strax ska jag upp till Annie i Storgår'n för pluggning och lite röj kanske.
Puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback