7/12

Go'kväll på er, goingar!
Blev inget inlägg igår. Min dag var så hemsk som den bara kunde bli med massa ångestattacker. Blev dock bättre när jag och Bella hade en långt serious talk i telefonkiosken.. haha! Efter att kramat alla goa människor gonatt,
tog jag sedan mitt pick och pack och bäddade ner mig mellan Jossan och Annie för en go'natts sömn vid 23 tiden. Sov nästintill hela tiden. Varmt, mysigt och skönt kan jag meddela, då jag inte kom till ro i onsdagsnatt och låg vaken 2 timmar för att sen sova i ca 1 timme o sen vakna igen. De var iaf precis var jag behövde!

Haft två prov idag, varv ett gick käpprätt åt helvete och de andra gick lite bättre. Hoppas iaf på en E på båda proven! Har oxå kämpat mig igenom hästkunskap x 2 där vi räknade foderstater och en naturkunskapslektion där vi såg en film om miljön. Så min dag har gått ganska snabbt och smärtfritt ändå.
Valde att ta 16:11 bussen, då jag inte hade några pengar på mitt kontantkort och åker gratis på fritidskortet efter 16. Hade ändå ingen bråska hem, så i min ensamhet räknade jag en sida Matte B och kollade på The Tribe.

Landade här hemma vid 17:30, åt en go middag med familjen och öppnade sedan mitt paket med kläder som jag beställde förra helgen. Bra och snabb leverans tycker vi om!! :)
Har sedan dess druckit en varm chailatte och haft en tv-kväll. En vanlig fredag helt enkelt!
 
Imån så ska jag och mami ner till allum för lite shopping. Måste börja handla julklappar nu känner ja.. har inte handlat en enda.. hehe!
Och på söndag ska jag ev till Haga Julmarknad med Freja, så de blir mysigt!

Hoppas ni haft en mysig och skönt fredagskväll.
Puss! ♥
 
BTW, hoppas ni sett den nya headern?! Eller den tillfälliga ;)
 
Saknar honom - min kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback