8/12

 
Go'kväll på er, bloggläsare!
 
Var uppe redan vid 8 tiden imorse, käkade frukost, kollade på julkalendern och alpint.
Vid 10 tog jag och mami bussen till Allum, julklappshandling stod på schemat!
Nu kan jag bocka av:
Bror Alex - check!
Kusin Linus - check!
Kusin Lucas - check!
Kusin Nellie - check!
Bästis - check!
Nu har jag bara resten av familjen plus några vänner kvar.
Vissa har jag redan bestämt vad de ska få, dock har jag inte börjat göra/köpa de. hehe ;)
 
Med hem från dagens shopping blev oxå juligt papper som jag håller på att göra julhjärtan som ska hänga i granen, etiketter och en snygg glitterpenna att kunna skriva fint med, pepparkaksform-hus och lite annat smått och gott som jag behövde! Så imorgon står julbakning på schemat. Lussekatter ska bakas, städa ut rummet och sätta upp granen osv. Sen ska jag oxå försöka få upp granen och klä den oxå!
 
De blir somsagt ingen julmarknad i Haga imån, pga människan jag skulle gå med inte hör av sig. Men de är inget att hänga läpp för, får mer tid till annat iallafall!
 
Hoppas ni haft en fortsatt mysig dag.
Puss! ♥
 
En mysig bild från förra årets jul!
fr. v: Alex, Jag, Linus & Lucas
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback