9/12 - Grattis alla annor!

Go'kväll på er!
 
Min dag har gått i ett, hela min helg har verkligen gått i ett.
Steg upp tidigt, vid 9 tiden och redan vid 10 så började jag städa igenom rummet så jag kunde få upp alla julgrejer. Så nu är min gran färdigklädd och klar!
Har oxå hunnit få upp nya gardiner, eller julgardinerna jag brukar ha så nu är de julfint igen :)
Jag har oxå hunnit göra lussebullar, som dock blev jättefula men smakade iallafall gott!
Så tummen upp för de.
 
Nu ikväll har jag tagit en långdusch, gjorde en ansiktsmask gjord på avocado och honung och målat naglarna i en snygg glittrig färg!
Så nu är jag redo för nästa veckas utmaningar!

Puss!
 
BTW, IDAG HAR JU JAG NAMNSDAG! Så gratta på nu ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback