FULL AV LIV

Min vecka har varit tuff, otroligt härlig och haft många härliga skratt tillsammans med mina bästa strömmisar som alltid får mig på bättre humör och får mig nästan alltid att skratta.
Dom är verkligen världens bästa 
Men nu har jag lov - SÅ JÄKLA IN I HELVETE UNDERBART! (förlåt för svärorden..)
 
Satt och smålog hela bussresan hem, kände lyckan spridas i min kropp och jag kände mig riktigt glad till livet, underbar känsla när jag haft de tufft och kämpat mot både ångest, maten och smärtorna i flera veckor. 
Kände att de var precis detta jag behövde, 2,5 veckas lov från allt med skola och Strömma att göra. 
Så i Januari kommer jag tillbaka, FULL MED ENERGI FÖR DÅ VÄNTAR BÅDE VÅREN OCH PRAKTIK PÅ GOTLAND!! 
 
 
Världens finaste Novis 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback