Min super helg

Trotts min dåliga eftermiddag jag hade, så har min helg varit super! 

Anlände till Strömma i fredags med hon som skulle jobba hos hästarna i helgen, plus två till Strömmaelever. Och jag som är så mörkrädd var glad att vi åkte tillsammans :))
Men kan säga att de var riktigt, riktigt segt att gå upp i lördagsmorse när klockan ringde 06:30.. 
Men när man väl kommer ut i stallet och få pussa på massa söta kalvar och höra att fårisarna bäar på än när man kommer så blir man på bättre tankar! 
Idag så har jobbet gått supert, förutom att silon till ungdjuren's mat krånglade så vi fick bråka med den ett tag, flera gånger om. Annars har allting flytit på, precis som jag ville att de skulle göra!

Efter två timmars bussresa från Strömma så har jag nu landat henne, käkat tårta då mormor fyller år idag och tagit en mysig och varm dusch! Testade de nya paketet från Body Shop jag köpte på mellandagsresan, en pepparkaks-shower gel och pepparkaks body butter, Så nu luktar jag pepparkaka istället för ko! :D 
 
Hoppas er helg har varit lika mysig som min 
 
 
 
Världens mysigaste djur 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback