Mina senaste dagar i ord.

Har inte skrivit ett ordentligt inlägg nu på några dagar, utan bara pumpat er med bilder.. hehe!
Men nu ska jag försöka få till någon bra text här, dock alla onda tankar som snurrar runt i huvudet på mig.
 
Min julafton hemma hos min faster och farbror i floda var supermysig! Hela släkten på pappas sida var samlad, allt från farmor och farfar till lilla Alex som är minst! Älskar verkligen när hela släkten är samlad på julen, äter god mat och öppnar julklapparna som tomten kommer med efter fikan med farmor's goa kakor! 
Dock bröts denna tradition då farfar har legat på akuten, så hon hade inte direkt tid eller ork för sånt bak iår. Istället knaprade vi i oss pepparkakor och goa lussebullar! 
Jag fick oxå göra en utmaning med maten, som jag hade oroat mig för under hela dagen. Man vet aldrig i förväg hur jag reagerar, utan ibland är de ingen ångest alls och vissa gånger dunkar den ner mig tills jag är helt förstörd. Och denna gången gick de så bra som de bara kunde gå! 
Varje utmaning jag gör med mig själv går bättre och bättre nu, vilket känns grymt för då kanske det är påväg uppåt! 
Min kväll blev dock helt förstöd, dock vill jag inte säga detta på bloggen utan vill prata med min kurator först innan jag (kanske) säger ut det. Kan säga att min julafton's kväll slutade i tårar och jag vill inte tillbaka till pappa igen. 
 
Igår morse körde han hem mig till mami, vilket kändes skönt efter kvällen som varit. När jag kom hem så träffade jag bästis en stund, gick en promenix över massa prat och lite skratt. Världens finaste vän ♥ 
Sen gick jag hem, åt en go middag som bestod av rökt lax med broccoli, super! Kan tillägga att jag har slutat äta pasta, ris och potatis nu och ersätter de helt med rotfrukter, grönsaker och baljeväxter. Känns skönt att de finns så många bra alternativ när man väljer bort en viss del av maten!
På kvällen öppnade vi julklappar och jag är nöjd över de jag fick, pengarna går raka vägen bums till en iPhone 5! 
 
Nu idag har jag inte gjort mycket, haft nostalgi-tripp av tv-serien The Tribe som jag verkligen älskade när jag var liten. Hittade säsong 4 på vinden häromdan så nu håller jag på att gå igenom den ;) 

Imorgon har jag tankar om jag ska ta mig till allum när dom öppnar och kolla om de finns något på mellandagsrean.. något fint borde finnas till lilla mig tycker jag :))
Sen så ska jag handla mat till helgen oxå, då jag jobbar lör-sön så på fredagkväll tar jag bussen med sikte på Strömma! Och tagga på att gå upp 06:30 hela helgen.. lovelife!
Men när lönen väl kommer, är de värt de! :))
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback