Nyår & livet är på topp

Har idag varit iväg en sista gång i finaste Göteborg för att hämta ut tre biljetter till Berättelsen om Pi som jag, bästis och hennes lillasyster Malin ska se. Med i stan hade jag oxå bästis och Malin, så själv var jag inte! :) Efter vi hämtat biljetterna på SF Bergakungen så drog vi till allum, där jag skämde bort mig själv lite med 
Lady Gaga's perfym Fame som jag suktat efter nu i flera månader.. men nu är den äntligen min! Köpte oxå lite annat nödvänligt i sminkväg när vi var inne på H&M. 
På ICA köpte jag lite god cider som jag ska ha ikväll, då jag är så trött på den mamma köper så sa jag till henne att jag köper själv istället ;) 

Hoppas er nyår blir fin, själv känner ja mig trött o slö så jag ska vara hemma och fira lugn med familjen. Ta de lugnt med festandet bara, inte kul att fira de nya året i en fyllecell hos polisen ;) 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback