Våga visa sig svag

För många kan de vara svårt att visa sig svag, för vissa tror då att de betyder att man är mesig, töntig osv för att man släpper fram tårarna och de svaga tankarna. 
Så har de varit för mig en tid. Jag vågade inte visa mig svag, utan höll inne de så långt tills jag förstod att jag inte kunde hålla de inne längre. 
Detta är fel. 
 
Jag tycker att om man vågar visa sig svag, släppa fram sina känslor och några tårar är bara beviset att du är stark. Men inte för just de tillfället. 
Alla människor gråter någongång, och att visa sig svag är att visa balans i livet. 
Känslorna går upp och ner, man ska ha en balans på de goda och de onda i livet. 
För mycket bra är aldrig bra och för mycket dåligt är heller aldrig bra. 
 
Våga visa er svaga, de är viktigt!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback