14/2 - Valentine's Day

godag på er, mina finaste läsare!
de trådlösa internetet hos pappi var ngt djävulskt bråkigt imorse så ja hann inte lägga upp ngt inlägg, därför får ni ett nu istället!

gick upp runt 09:30-10:00 o käkade frukost, o när internetet bråkade så såg ja en film. sen vid 11 började ja packa ihop mina saker för att ta spårvagnen till korsvägen 11:16, o så var de stopp i trafiken då ngt handikapp hade haft sönder spårvagnen framför så den stod mitt i vägen för all annan trafik! så alla vagnar fick trängas på ett o samma spår, K U L. men ja hann iaf med bussen 11:37 och mötte upp Bästa vännen-Emma (www.emmacecilia.webblogg.se) på bussen o vi drog ner o köpte frukt och choklad.

så när vi kom hem satte vi igång o gjorde choklad-fondue(stavning?), käkade gelè-hjärtan o drack cider - super mysigt! o så såg vi Björnbröder, riktigt mysig alla hjärtans dag, även om dagen är heelt onödig enligt mig ;)

Så nu ligger ja i sängen, D Ö D S T R Ö T T o lyssnar på Håkan, som ja säkertligen kommer somna till snart.. *gäsp*
Ikväll ska ja ta mig över till grannen Lisa o ha film/myskväll med henne, så de ska ja ängna min kväll till!
hoppas ni får en bra kväll, nu tar ja en sömnpaus <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback