16/2

gokväll på er!

sorry för vääldigt dålig uppdatering idag, även om ja inte har gjort ngt speciellt så har ja inte direkt haft tid/lust att blogga.
de har ja inte nu heller, men ja känner mig tvungen - haha!

idag så gick ja upp vid 12, ungifär o sen har ja bara legat o tjockat mig i soffan/sängen hela dan.
så ja har gått mellan sängen-soffan-köket-soffan-sängen - haha men skönt är de med två softdagar nu i slutet av veckan!

Vi går över till morgondagen istället, vilket är mycket roligare ;)
Imån är tanken att jag ska med Disa till Strömma o vara social med henne när hon rider/tar hand om Askianen - o om jag har tur får ja oxå kanske rida (a)
har oxå tankar på att fota alla privat-och skolhästarna på Strömma + vårt nya avelssto Fay och vår nya lillahingst Index eftersom de ska bli så fint väder passar detta perfekto! ;D
så om detta blir möjligt kan ni räkna med en fet bildbomb imån kväll!

Nu är tanken att ja ska se klart de 3 sista episoderna av Merlin säsong 4 - eller iaf den sista halv timmen ja inte orkade se igår ;)
Så gonatt pussar på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback