18/2



heyhey på er!
sitter här, slappt klädd i pyjamas o morgonrock - som ni kanske har listat ut har ja fortfarande inte klätt på mig, o de är för onödigt, ska ju ändå sova om några timmar ;)
åh va lat jag är! man blir alldeles för lat när man har lov!

men idag har ja inte gjort något annat än att sova, laddat upp bilder o käkat frulle - ungifär ;)
o inte kommer de hända något ikväll heller.. ska nog börja packa till Strömma på måndag för imån åker ja till min lilla pappi för han är så snäll o kör mig till Strömma på måndag, hähä :D
och så får vi inte glömma att ja o Disa ska till PRK på måndag o hälsa på älskade lilla Wesley <3
o ev kanske ta hem honom till Strömma? haha nej de får ja inte, sorligt nog ;)

Nu är de middag, puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback