20/2

heyhey
har haft en mysig kväll på PRK i hälsade på min älskade o bästaste Wässla som var hur mysig o söt som helst.
kändes verkligen svårt att se honom stå i ett stall han inte trivs i, på en ridskola som han inte heller trivs i.. "/
men ja klarade de, efter många pussar o kramar fick ja äntligen känna min bästa väns mule mot min kind,
ville verkligen inte lämna honom, de slet i hjärtat.. "/
Här kommer två bilder som Disa tog på oss + en profil
 

sen ja ju berätta om min och klass 1H's spännande ridtur ute i skogen, långa rundan.
herrejävlar vilken attityd min lilla Nova har och vilken turbo han har uppför backarna i en isig brant uppförbacke!
han drog, försökte trava iväg o tillsist dampade alla hästar längst bak o galopperade upp för den isiga uppförbacken o på detta jagade dom upp hästarna längst fram. K A O S.
haha man kände verkligen vilken power han hade, de kan man inte tro om honom när man ser honom i ridhuset minnsann ;)

och sen när Disa fixade med Aska, så myste ja lite med fårisarna uppe i Sibirien - och har nu utsett att 07001 är mitt lilla får, så sjukt mysig så de finns inte!
tog två bilder på henne och ett annat mysigt får
  

justnu mår ja inte direkt hundra, men de fungerar.
kändes ändå trotts allt bra att få pussa o mysa med min älskade och mest saknade Wässla just idag då allting verkligen inte gick som ja tyckte att de skulle..
vi tar ny dag imån då jag kl 16 har en tid hos kuratorn, så ja får prata av mig allting och får hjälp hur ja ska lägga upp maten, skolan o sånt som känns pressande och jobbigt just nu!
plus att ja har sovmorgon imån - W O N D E R F U L !

nu har klockan runnit iväg och snart stängs internet, så härmed säger ja hejdå och hoppas att Disianen kommer snart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback