21/2 - kväll

gokväll, underbaringar där ute i vårt avlånga land!

har haft en awesome eftermiddag/kväll än så länge med mina goingar på internatet, justnu är mitt internatliv toppen!
hoppas de hålls såhär ett bra tag nu, för nu efter flera månaders mörker känner ja ett litet ljus i mitt liv!
så detta känns lovande!

Har hunnit med en kort tripp till Sätila, en stund i gymmet, käkat middag o ringt min mor, och strax ska ja o Emma dra upp till småbäbisarna (dvs lambisarna) och mysa lite med dom snuttisarna!
så om ni har riktigt tur får ni kanske se några bilder på dom :D
o kanske ett inlägg senare, om ja inte väljer att umgås med allt härligt folk här1

och glöm inte,
de är nu du lever - inte då. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback