25/2

gomorgon på er, fina läsare!

vaknade faktist av mig själv idag, 8:45.. jädra skoltid som förstör min långa sömn ;)
iof rinnger klockan nu 9:15 men ändå :)

idag är tanken att ja Emma och Disa ska på Göteborg horse show-mässa och då innebär de S H O P P I N G i massor!
eller nja, kanske inte i massor för min del..
de enda ja behöver nu är nya skinnridhanskar och nya ridbyxor.. haha!
men som vanligt hittar ja säkerligen något annat som ja bara M Å S T E ha!
de brukar alltid bli så när ja o Emma är på horse show, de blir alltid något som man inte ens behöver, men som man bara M Å S T E ha ;)

Så ja, de är mina planer för dagen.
strax ska ja ta mig upp ur sängen, käka en go frulle och sminka mig, utan stress o härligheter!

Ha en go dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback