26/2

gokväll på er läsare!
här kommer en längre hälsning från lilla mig i soffan!

sov sent idag, till 10 ungifär och satt mig direkt framför tv:n o såg när Anja körde super-G tävling, de gick inte direkt bra menmen!
Sen tog ja o mamma en promenard ner till allum, ja hittade ett par vårgröna chinos-leggins och en randig tröja, ni får bild på de imån då ja inte orkar eller har tid att ta på mig de nu men tänkte ha på mig de imån så ni får bild på de då!
Sen inhandlade ja maten som var slut på Strömma, o man måste ha ngn mat där, annars blir de illa när man är hungrig ;)

väl hemma satt ja mig ute på balkongen o tankade solljus o vår-värme!
och sen dess har ja inte gjort mkt, förutom att bakat dessa snyggingar!
Non-stop cookie's.
dagens söndagsbakning!
dom kanske följer med till Strömma.. eller så stannar dom hemma ;)

 

Nä nu ska ja ta en dusch o fixa o trixa innan söndagsfilmen börjar!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback