bloggisdags-lista

dag 1. en presentation om mig själv

dag 2. en ny o en gammal bild på mig själv

dag 3. min favoritplats

dag 4. någon jag kan säga allt till

dag 5. någon jag skulle offra mitt liv för

dag 6. någon jag saknar

dag 7. en fantastisk person

dag 8. min förebild

dag 9. någon jag avgudar

dag 10. min bästa vän

dag 11. ett minne jag aldrig glömmer

dag 12. en släktig som betyder mycket för mig

dag 13. åtta speciella personer

dag 14. någon jag tappat kontakten med

dag 15. någon jag vill ha tillbaka i mitt liv

dag 16. någon som får mig att skratta

dag 17. någon jag älskar

dag 18. personen jag senast fick ett sms från

dag 19. en text jag tycker är fin (citat, låt eller liknande)

dag 20. hur jag beskriver mig själv med tre ord

dag 21. mina fem favoritlåtar

dag 22. de fyra saker med mig själv som jag är mest nöjd över/får flest kommentarer om

dag 23. dina 10 profilbilder - i ordning med flesta likes

dag 24. en bild som väcker minnen

dag 25. beskrivning av min drömkille

dag 26. de bloggar jag följer/läser

dag 27. en bild på mig själv som ja inte har tagit

dag 28. min favoritbild

dag 29. de jag älskar mest av allt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback