Dag 1

dag 1. en presentation om mig själv


okey, en presentation om mig själv ska ja då försöka fixa till nu!

Jag heter då Michella, kallas Mich/Micha till vardags av dom i min närhet. mitt liv kretsar justnu om hästar, dygnet runt!
Går på Naturbruksgymnaiset Strömma irnk häst, där jag håller på/läser med/om hästar minst 3 dagar i veckan ungifär. Jag bor även på skolan, ett internatliv med världens bästa människor!

Ja.. va ska ja säga mera?
justnu kämpar ja mot en vinterdepression som jag haft till o från i 4 års tid, den har dock blivit värre nu iår men får bra hjälp av min kurator och med världens bästa människor runt omkring mig så lever ja ett ganska svenssonlikt liv tkr ja!

följ min blogg, där ja skriver om mitt vardagliga internatliv och mina för och motgångar mot min depression.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback