fredagskväll

sitter här i soffan hemma hos mamma, underbart skönt att vara hemma igen efter en mkt omtumlande vecka med mkt känslor och obalans i mitt psyke. men lika mkt som de varit tråkigt, har ja alltid haft kul på min praktik. trivs verkligen så sjukt bäst på gården hos alla får o mysiga lamm!

tänkte lägga upp några bilder från veckan som gått på lamm o allt möjligt roligt från gården!
Så här får ni en liten bildbomb:


tackan med lillbäbisen, henne fick vi sedan skjuta då hon hade kallbrand(ngn konstig sjukdom i juvret) och nu har vi nappflaskat hennes lilla bäbis (som vi döpt till Bosse) och är vår lilla bäbis. <3


nr 29 som fått namnet Elsa, så sjukt jävla söt!

  
två sovande lammbisar i våra famnar som somnade med tutten i munnen <3
och tvillingarnas konstiga mamma som älskar pussar o mjölken vi ger till lammen.. haha!

   

 

och dehär kan man mötas av utanför dörren när man går på Strömma;


jag o Disa's lilla islänning Aska ute på en liten promenix när Disa fixar lite grejer i storgården :)
igga mig dock, då vi alltid måste ha hjälm när vi leder hästar o ja ville inte ta av mig mössen för att få på mig hjälmen så ja satt bara på den ;) o så ser ja ut som en tjock liten mischilingubbe i denna dress, men varm är den!

så nu sitter ja fortfarande på samma ställe, pratar med Michaela o Emma o försker trycka i mig ett glas päronsaft då de är de enda ja kan dricka utan att bli äcklad av mat.. saksamma nu över till annat!
Imån vid 10 drar ja till kusinerna i floda o har lektion för Emelie o hennes häst Kola!

Nu ska ja lägga mig i sängen, o typ dö av alla problem?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback