go frulle!

gomorgon på er!

så sjukt jäkla skönt att sova i 10 timmar inatt, och man, för en gångsskull kände sig utvilad när man vaknar!
de är en sån skön känsla kan ja medela :D

Så för att fira detta, att ja sovit en hel natt utan att vakna en enda gång, ska ja nu käka en riktigt go frulle!
dvs scones och världens godaste bärdrink - min dag kommer nog bli rätt så bra, i think ;D

Annars vet ja inte riktigt vad som händer idag/ikväll, ska ringa pappa o kaanske åka till honom ikväll eller om han hämtar mig, de får vi se ;)
Imån ska ja iaf kanske träffa bästa vännen, länge sedan vi träffades nu!

Så mitt lov kommer gå åt att träffa vänner, och bara fokusera frammåt o äta 4 gånger om dagen, som jag brukar äta på Strömma!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback