in the kitchen



sitter här, in the kitchen o petar i min sallad, som ja just halvt har käkat upp!
är alltså hemma hos pappa, o min bror o ja sitter i var sin ända av lägenheten, långt ifrån varandra, haha!
o dom andra vet ja inte riktigt vad dom är, men inte här iallafall ;)

o måste sitta här, eftersom ja sprungit runt som en yren höna o letat efter ett uttag, men utan resultat o då hittade ja bara denna lediga i köket, men ska faktist snart ta mig upp i min säng o glo några avsnitt av Merlin säsong 4 o bara mysa ner mig i mitt täcke :D

den är nog strax färdig laddad o då bär de av upp på stegen o sen slänga sig ner som en strandad säl i sängen, låter väl mysigt? :D de tkr ja iaf :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback