in the room 20/2

yesbox.
hej på er föresten!
sitter nu i mitt rum på internatet, och försöker pigga upp mig med Mother Monster-musik - de går inte direkt bra men alltid ett försök!

och eftersom ja har världens bästaste pappi, så körde han mig till skolan nu på förmiddag o ja var installerad o klar på skolan vid 11.
och har nyss käkat lunch, eller käkat o käkat, ätit 2 majskorn o lite ris.
vet inte riktigt hur denna dag kommer sluta, men vi får la hoppas att den slutar bra.

nu känner ja mig hängig, trött o seg..
så vet inte riktigt hur de blir med uteritten i eftermiddag som vi tydligen ska ha.
ja ser inte direkt mkt fram emot den om ja ska vara helt ärlig o funderar om ja ska slippa den o lägga mig en stund o sova.
för sen efter skolan blir de ju PRK med Disian o ja ska få hälsa på min älskade Wesley <3

så ja, ni får nöja er med detta inlägg.
orkar inte skriva eller tänka mera.
puss på er, ni är bäst!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback