kvällsinlägg + bilder från kvällen

sitter här o har nyss proppat i mig två riskakor då ja har fått order från kuratorn att käka, så de är väl bara att gilla läget.
Annars har denna kvällen varit helt sjukt dålig egentligen, förutom vissa delar som varit bra, typ nappningen av lammen när dom sov o myste så sött, älskar mina små bäbisar <3

 
mina små älsklingar, hela bunten <3

ska nog snart ta o sova för att ladda inför imån, då vi ska prata igenom om allt som hänt nu den senaste tiden, och sen står ridning på schemat, förhoppningvis så ska ja rida, får se vad som händer!
sen på eftermiddagen ska kanske min fina vän Hejo komma o hälsa på hos mig, ska bli underbart att ha en människa här som jag kan prata allt med och som inte är inblandad på någotsätt i detta!

Kan oxå bjuda på en sånhär snygg bild på mig när ja kör Avanten i höstas som vår traktorlärare tog och som ja hittade idag;


HAHAHAHAHAH tror ja dööör så ful!

Snart stängs internet ner, så ska leta reda på Emma o Disa sen ska ja nog ta o sova, känner hur ångesten börjar komma så bäst att leta upp någon jag kan prata med!

Go'natt mina finaste!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback